ska till skövde klockan 9,18 .. vad ska jag göra där ???

Tjjjjaaaauuu :)
det var en ganska chill fredag igår , Först kom David hem till mig .. det va så länge sen , fyfan vad jag älskar den killen sen åkte jag & sanna till shamn och chillade där lite .. pratade med hennes farmor och träffade ludde i typ 10 min :)..
Sen när vi kom hem vid 00,00 så träffade vi Linkan i typ 30min (:
ni måste få veta en sak .. igår när vi satt på tåget så kunne man ju inte betala med kontanter från simrishamn , så han skånetrafikssaken frågade mig massa saker om hur gammal jag va och sånt HAHAHAHA och sen skulle han söka upp om jag bodde i tomelilla men då kom ja inte upp ? höhö..
Nu är klockan 8,18 .. ska snart till skövde med dom från min konformation .... :( :)

Kommentarer
Postat av: Sophie "autophoto"

okejokej, ja mår bra :)

2011-10-01 @ 13:25:25
URL: http://autophoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0