sitter och bara... hmm sitter.

hejhej !
jag har haft en chiil helg !

I fredes så åkte jag med Nathalie till ystad för att sjunga med DJ MAFFE på ett dico .
det blev riktigt nice:)
I lördes så var jag med Linkan och Elin först .. sen på kvällen så var jag med Linkan,Laban och Patte och kollade film :DDDDDDDDD.
Igår så satt jag hemma till 18;00 .. kollade Par i kungar och sånt :D sen vid 18,00 så ringer Elin och undrar om vi ska träffas så jag gick ner till Filmgiganten och där va elin med hennes kamera :D
vi fotade lite ..
sen kom Linkan så gick vi till bya och chillade!!!
2 timmar senare så gick vi till kyrkan och där va Kim,Patte och Laban !
vi skrämde upp varandra och massa skit .
vi hade ass roligt !
sen igår så sov jag & linkan hos Elin :DDDDDDDd
vi hade det ass nice !

Kommentarer
Postat av: linkan

kungligt B-)

2011-11-21 @ 11:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0