malmö/busfabriken/melissa,amanda,gliffe,billie !

hejhej snyggingar !
jag vaknade vid 9 tiden.
satt mig vid soffan och somnade till igen ,höhö :p
vid halv 11 så gick jag , mamma och gabriel till stationen för att ta tåget till malmö !
vi kom fram vid 12 och där sto min syster på triangelen och väntade :)
vi gick till gina tricot där jag hade presentkort !
jag handlade 2 tröjor och 1 par byxor;D
vid klockan 3 så tog vi bussen ut till busfrabriken , vi lekte som fan där asså .
jag dör nästan så kul vi hade där !
tillomed min mamma lekte i tornen och åkte ruchkana och sånt HAHA !
jag älskar dig mamma.
Vi tog tåget hem vid 7.
på skurup stationen sto melissa och väntade ..
hon hoppade på tåget och när vi va i tomelilla
så gick vi hem till henne o fixade oss , sen stack vi till amanda för att prata.
vi hade fett nice .
pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0