förlåt.

hej , alla bloggläsare (H)
förlåt för att jag inte skrivit i helgen ..
men jag har gjort mycket.
tex , varit med min pojkvän och kompisar..
Fredag - Stack hem efter skolan .. , efter några timmar så skrev Olivia till mig att jag kunde komma till henne :)!
så jag gick till hon ... hon är min granne så det är inte så lång imellan (Y)
Hos olivia sto Maria och Hilda..
Vi va hos olivia och sov där och lite så mysigt :)!
vi såg på fredag den 13onde och lite sånt läskigt ..
Sen på kvällen så gick jag hem en liten stund för att äta mat med familjen och min pojkvän !
Det gick ass bra , vi hade jätte roligt :)!

Lördag - Va med Olivia , Maria och Hilda .
Sen på kvällen var jag med alex <3
Söndag - var med jasmine idag i några timmar.. vi fotade..
sen när hon stack hem så stack jag till alex :)!
Måndag - Har varit med alex hela dagen (L) <3
(nya bilder på mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0