KIMBERLY SKREV DETTA TILL MIG. LÄS ! .. GRÄT NÄR JAG LÄSTE DET .'(

Då jag var tillsammans med kevin träffade jag han
inderbara lillasyster, vi har snackat ås många gånger innan,
och vi klickade direkt, varje gång vi var med varandra
skrattade vi så mycket att vi pissade på oss nästan,
våra CP bilder?
medn den mössan och nördglasögonen?
vilka fina minnen man har med dig gumman,
och nu när jag inte är tillsammans med din bror längre..
så kommer vi aldrig kunna ses igen,
när jah åkte hem från er sist fick jag ingen hejdå kram..
ingen riktig hejdå kram som liksom..
hejdå föralltid  .
detta är så sjukt jobbigt, du är en sån nära vän.
och du är så jävla snäll rolig och en riktigt bra lyssnare.
man kan verkligen prata med dig när allt är som skit,
du lyssnar och du pratar med mig och
du får en att må så mycket bättre.
det känns nästan sjukt, att man kan få en så bra kontakt med
sitt ex lillasyster under den tiden man var tillsammans med hennes bror,
våra skratt våra minnen och allt vi har gjort tillsammans,
när jag skjutsade dig på dne rostiga cykeln och plingade på alla
och sa " hejhej nu komemr natalie" alla dom vackra rolga minnena,
dom kommer att alltid finnas i mitt hjärta,
oavsett vad som händer,
dom kommer att alltid finnas i mitt hjärta,
älskardiggumman!
Då jag var tillsammans med kevin träffade jag han
inderbara lillasyster, vi har snackat ås många gånger innan,
och vi klickade direkt, varje gång vi var med varandra
skrattade vi så mycket att vi pissade på oss nästan,
våra CP bilder?
medn den mössan och nördglasögonen?
vilka fina minnen man har med dig gumman,
och nu när jag inte är tillsammans med din bror längre..
så kommer vi aldrig kunna ses igen,
när jah åkte hem från er sist fick jag ingen hejdå kram..
ingen riktig hejdå kram som liksom..
hejdå föralltid  .
detta är så sjukt jobbigt, du är en sån nära vän.
och du är så jävla snäll rolig och en riktigt bra lyssnare.
man kan verkligen prata med dig när allt är som skit,
du lyssnar och du pratar med mig och
du får en att må så mycket bättre.
det känns nästan sjukt, att man kan få en så bra kontakt med
sitt ex lillasyster under den tiden man var tillsammans med hennes bror,
våra skratt våra minnen och allt vi har gjort tillsammans,
när jag skjutsade dig på dne rostiga cykeln och plingade på alla
och sa " hejhej nu komemr natalie" alla dom vackra rolga minnena,
dom kommer att alltid finnas i mitt hjärta,
oavsett vad som händer,
dom kommer att alltid finnas i mitt hjärta,
älskardiggumman!

Kommentarer
Postat av: kimberly johansson

Jag älskar dig! <3

DU är som min lillasyster, :( <3

2011-06-30 @ 00:02:40
URL: http://kjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0