frågestundens frågor och svar !

Marielle  ([email protected]) om FRÅGETUND TILL IKVÄLL/IMORGON !:
Nu ska jag vara snäll och ställa några frågor hihi :)
1. Hur lång är du? - 179
2. Var köper du dina kläder? Jätte fina :)  - lite olika butiker .. men HM är bäst ;)
3. Hur många läsare har du per dag? Vad är ditt Besökrekord? - vet faktiskt inte .. men jag har inte så många så ni får gärna skriva ut min blogg på er blogg/facebook så att flera börjar kolla den.
4. vem är din förebild? - miley cyrus
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CLARA om FRÅGETUND TILL IKVÄLL/IMORGON !:
Vem har gjort din header?- kimberly johansson ( min brors flickvän)
Vad är ditt favoritgodis? Din favoritläsk? - sura saker , cola
Vem är din idol? - miley cyrus och takida
I vilken butik köper du mest kläder? - HM
Hur gammal är du, vilken klass går du i? - jag är 13 och ska börja i 8an
Vad tycker du om marshmallows? - äckligt om man äter förmånga xd
Tycker du att Louis Vitton väskor är snygga? - ja, vissa.
Skriver du egen musik och egna låtar? - ja :)!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
CLARA om FRÅGETUND TILL IKVÄLL/IMORGON !:
Vet du en god dipsås till chipsen OLW Sourcreme and Onion? - american dipmix , övergod !
Hur var du som liten? Beskriv dig med 3 ord! - liten,bestämd och gullig? XD
Vad skulle du vilja heta om du inte hette Natalie? - ninni
Nikon vs Canon? - nikon
Vilket smink använder du? - olika :)
Marielle  ([email protected]) om FRÅGETUND TILL IKVÄLL/IMORGON !:
Nu ska jag vara snäll och ställa några frågor hihi :)
1. Hur lång är du? - 179
2. Var köper du dina kläder? Jätte fina :) - lite olika butiker .. men HM är bäst ;)
3. Hur många läsare har du per dag? Vad är ditt Besökrekord? - vet faktiskt inte .. men jag har inte så många så ni får gärna skriva ut min blogg på er blogg/facebook så att flera börjar kolla den.
4. vem är din förebild? - miley cyrus
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CLARA om FRÅGETUND TILL IKVÄLL/IMORGON !:
1.Vem har gjort din header?- kimberly johansson ( min brors flickvän)
2.Vad är ditt favoritgodis? Din favoritläsk? - sura saker , cola
3.Vem är din idol? - miley cyrus och takida
4.I vilken butik köper du mest kläder? - HM
5.Hur gammal är du, vilken klass går du i? - jag är 13 och ska börja i 8an
6-Vad tycker du om marshmallows? - äckligt om man äter förmånga xd
7.Tycker du att Louis Vitton väskor är snygga? - ja, vissa.
8.Skriver du egen musik och egna låtar? - ja :)!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
CLARA om FRÅGETUND TILL IKVÄLL/IMORGON !:
Vet du en god dipsås till chipsen OLW Sourcreme and Onion? - american dipmix , övergod !
Hur var du som liten? Beskriv dig med 3 ord! - liten,bestämd och gullig? XD
Vad skulle du vilja heta om du inte hette Natalie? - ninni
Nikon vs Canon? - nikon

Vilket smink använder du? - olika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0