älskling !

alex,
jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig,
du lyser upp mina dagar!
när jag är med dig känner jag mig trygg och omtyckt,
tillexempel när vi är barnsliga och har skoj tillsammans.
alla stunder med dig är så underbara,
och jag känner mig tom utan dig alex.
när du inte är vid mig känns det hopplöst!
vi har snart varit ett par i två månader,
och dem månaderna är dem två bästa månaderna i min ungdom.
du är den enda jag aldrig kan glömma,
jag kommer aldrig med ord kunna beskriva vad du betyder för mig.
jag ska ge dig allt du behöver,
för jag behöver dig verkligen.
du är verkligen mitt allt,
men jag är så rädd att mista dig,
att du ska ta michelle igen?
men ditt namn är inristat i mitt hjärta och jag kommer alltid att kämpa för oss två.
för du är den enda för mig,
du är den enda som finns i mina tankar.
du är en sådan person man aldrig släpper taget om,
det är du enda tills livet är över..
alex, vi båda har gjort misstag någon gång.. och jag ångrar verkligen det som hände!
för du är allt för mig och förlåt ännu en gång!
och jag hoppas verkligen att vi kommer vara tillsammans flera månader/år till.
jag älskar dig verkligen älskling!
DU BETYDER ALLTING FÖR MIG !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du gjort?

2011-06-20 @ 17:47:22
Postat av: Josefin Olsson

fan vad gulligt :') <3

2011-06-20 @ 20:40:17
URL: http://idaanniolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0