igår..

igår morse så gick jag upp klockan 6 som jag redan sagt till er !
efter det så la jag mig och sov..
13,45 åkte jag till skurup för att sen ta bussen till älskling !
jag visste att det va mitt fel att vi bråkade och jag tänkte säga förlåt till honom..
När jag kommer dit så ler vi mot varandra och säger förlåt..
efter en stund så ser han mina ärr på armarna .. så börjar vi bråka och tillslut vill han inte vara tillsammans med mig , utan han dumpade mig och sa att jag skulle åka hem..
det kom tårar hela tiden...
efter typ 2 timmar så säger han , för din skull så ger jag dig en chans till..
jag börjar stor böla och krama om honom..
sen sov jag där så blev allt bra igen.
( jag skrev inte allt för att jag inte vill berätta allt .. men detta e typ vad som hände...)
har aldrig blivit sårad för .. men nu vet jag hur det känns iaf !
det kanske är bäst att skärpa till sig nu om jag ska få behålla honom ! (L)
Älskar dig över hela mitt lilla hjärta (L)
5 maj , alex andersson !<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skär du dig eler?

2011-07-15 @ 12:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0